28 Ekim 2011 Cuma

Gırgırına 'İlişkisi Var' Yaptık !

Herkes kendi çapın da yeterli gördüğü ilişkileri için 'Sosyal Siteler' de ilişki durumu yapıyor.İki gün geçmiyor bakıyorum, xx 'ilişkisi var olan durumunu 'ilişkisi yok' olarak değiştirdi yazıyor.Kendi kendime düşünüyorum ne ara sevgili oldunuz ,  ne ara ortak bir şeyler paylaştınız da hemen bitiyor bu ilişki..

Herkesin cidden yeterince benliği alıyor , bu kadar çok ilişki yaşanıp bitirilir mi? Anlaşamamışlardır o ayrı tabi ki bitmesi gerekiyorsa bitecek.Ama her altı aya bir de birileriyle çıkıp,çıktığınız kişiye 'seni seviyorum' deyip şaka yapmış gibi de sevmiyorum denmez.İnsanları gerçekten anlamıyorum.Nasıl bu kadar rahat olabiliyorlar?Bizden sonra kaç can yakıyorlardır kim bilir .

Geçen facebook da bir arkadaşım ilişki durumunu var olarak değiştirmişti.Sonra birbirlerinin duvarına 'aşkım,canım,seni seviyorum,seni çok çok seviyorum ' gibi güzel sözler yazmışlar.Aradan çok bir zaman geçmedi,ayrıldılar.Çocuk 'sevmedim' deyip ayrılmış.Arkadaşımın halini düşündükçe ağlamak , bağırmak hatta beddua etmek istiyordum.Kimdi ki o ? Kaç kuruşluk adamdı da arkadaşımı üzebiliyordu.Telefonda arkadaşımın ağlamalarına dayanamıyordum.Çok düşündüm çok hemde.Bir insan nasıl bu kadar kalpsiz olabiliyordu.Bari bunca zamanın , yaşadıklarının hatırına 'anlaşamıyoruz' deseydi.En azından bu kadar yıkılmazdı sevenler !

Erkek arkadaşımdan ayrılalı benim de 9 ay oldu.Bundan yaklaşık İki buçuk ay önce o da diğerleri gibi 'ilişkisi var' yapmıştı.İlişki durumunu değiştirmesi hakkında yapılan yorumlar , kendinin yorumlarıını okuyunca kendimi balkondan aşağı atmak istedim.
Yorumu : İlk değil ama son olacak :)
Bu neydi böyle .. Boğazım düğümlendi.Sabaha kadar bağırmak istedim.O an ki duygularımla ona bir çok şey yazdım ve engelledim.Zaten arkadaşlarım arasında yoktu ama onu her an görebiliyorum yani bir şekilde.Geçenlerde profiline tekrar baktım ilişki durumunu gizlemiş , eminim ki anladığı için belli kişilere gizlemiştir.Ve bu yüzden ne 'var' olduğunu ne de 'yok' olduğunu görebiliyorum.

Ona çok şey yazdığımı söylemiştim.Arkasından engellediğim için bana yazamazdı.Ama bana yazmıştı, en yakın arkadaşı Uğur'dan.Uğur yazmıştı ama ve diyordu ki ;
-Slm Pelin.Can'ın facebook'una girip ben ilişki durumunu değiştirdim.O da benim hesabıma girip değiştirdi.Gırgırına ilişki durumu yaptık yani.(Daha çok şey yazmıştı ve Can da yazmıştı)

Gırgırına ilişki durumu ne demekti ya. Bunun dalgası mı olur.İnanmadım tabi ki..İlişkisi kesin vardı.Sadece üzülmemi istemediği için iki dakika için de -kıvırdıkları yalan-dı.Nasıl insanlara kalbimizi açıyoruz bilmiyorum.Ama köpekler gibi acı çekiyoruz.Acı çekmeye mahkum ediliyoruz.Herkes göründüğü gibi hayatına bakıyor.İlişki durumları yapıyor.Ama biz hala bekliyoruz.Yazık çok yazık! Üzülüyorum aslında,bir insanın kalbi kaç kişiyi sevebilir,kaç kişiye 'canım,hayatım,bitanem' dedirtebilir.Benim için sevdiğime , ona göre de herkese !

2 yorum:

  1. gırgırına ilişkisi var yapak mı?
    (-yapalım mı değil dikkat!- )
    :)

    YanıtlaSil
  2. :D :D haahaa sende öğrendin , benim dilimi :))

    YanıtlaSil