27 Aralık 2011 Salı

Onu düşündüğüm her saniye için kafama saksı düşsün istiyorum !

   Acınası bir insan olmak hiçbir zaman istemedim.Ama insanların gözünde gözleri yaşlı , dertli , sıkıntılı bir insan olmak beni üzüyor.Hiçbir şeyi kafama takmadan gelişi güzel yaşamak çok isterdim.Beni istemeyen kişilerin belki de kişinin karşısında dimdik durmak isterdim.Ama bunu hiç bir zaman yapamadım.


  Bugüne kadar kimseye duygularım konusunda yalan söylemedim . Ama bir sefer olsun sevdiğim kişinin karşısına geçip seni sevmiyorum diye bağırabilseydim.Biliyorum buna inanmayacak belki de inansa bile küçük de olsa canı yanmayacak.Benim çektiğim acının % 1 'ini çekmesini çok isterdim.


 Zamanı geri almak çok istiyorum.Pişman olduğum bütün yaşanmışlıklarımı silmek istiyorum.Onunla tanışmış ve sevmiş olduğumu bilmek istemiyorum.Onu düşündüğüm her saniye için kafama saksı düşsün istiyorum.Onu unutmak ,onsuz da yaşayabileceğimi göstermek istiyorum.'Kalbim' dediğim kişiye yani ona kalbimi verip onu nasıl sevdiğimi görmesini istiyorum.Ona dokunmadan , konuşmadan ,görmeden,duymadan da sevdiğimi , çok özlediğimi bilsin istiyorum.Ve bende biliyorum ki o bunları bilse de beni hiçbir zaman sevmeyecek !


  Yeni bir hayatı kendi ellerimle sil baştan yazmak istiyorum.Hep bir düşünce olarak kalıyor ama bu gerçekleşsin en çok bunu diliyorum.Kendime en az 100 defa söz verdiğim halde bir kere sözümde durmak istiyorum.Herkesin haklı olduğunu bildiğim halde yine bildiğimi okuduğum için kendimden nefret ediyorum.

9 yorum:

  1. bence gidenin ardından gideni değil gidenin ardından kalanı yazmaya başlamalısın. Hayat da silgisiz yazı yazmak gibidir. Yanlış nokta koysan bile büyük harfle devam et. (=

    YanıtlaSil
  2. Ne olursa olsun hiç bi zaman severken seni sevmiyorum diyemezsin,bende diyemedim çünkü.Ama dediğimiz bi günde olacak ona inanıyorum ben :)
    Ayrıcaaa onu düşündüğüm her an kafama saksı düssün değil Akrep Nalan düşsün :)

    YanıtlaSil
  3. Fetişik haklısın kalanlarla yola devam etmem gerekiyor.Ve her şeyi bitirip yeni bir hayata başlamam gerekiyor.Yanlış dediğimiz noktalar tecrübe olarak kalıyor sadece.Bu durumu göre göre artık bizde büyük harfle başlamaya çalışıyoruz kalanlarla..

    YanıtlaSil
  4. Hahaaa bence de Akrep Nalan düşsün :D Kesinlikle unuturum o zaman :) Ayrıca gerçekten bende bir gün 'seni sevmiyorum ' diyebileceğim :)

    YanıtlaSil
  5. kendi bildiğini okuyan insan idealistir hiç çekinme çatır çatır burnunun dikine yollan:D
    dibi gördüğünde kaya gibi çıakrsın ordan.sürün çekinme.acı çekmeszen unutamasın çünkü! unutman dileğiyle

    YanıtlaSil
  6. Zaman geçtikçe o kayayı görüp çıkacam , bekliyorum :) Unutmak kolay değil biliyorum ama imkansız da değil ..

    YanıtlaSil
  7. "Unutmak kolay değil biliyorum ama imkansız da değil." bunu diyen benim Pelas'ım ? Gel de cimcikle beni :D

    YanıtlaSil
  8. Artık imkansız yok cnm , buna inandığım için yazdım :)

    YanıtlaSil
  9. Bence de iyi varmış Cherry

    YanıtlaSil