24 Haziran 2012 Pazar

Sevmek ya da Sevmemek

    Artık her şeyin sonuna geldim sanırım.Can ile iki buçuk aydır görüşmüyoruz.Ve bunu ben istedim.Bir ay boyunca benle her gün saatlerce mesajlaşıp, gel dediğim zaman gelip git dediğim zaman giden kişinin tekrar tekrar bana karşı bir şey hissetmediğini anladım.
 
    Yaptıkları canımı o kadar acıtıyor ki,dayanamıyorum.Çoğu zaman kendimi iyi hissediyorum . Ama an geliyor hıçkırıklara boğuluyorum.Kimseye hiçbir şey hissettirmemeye çalışıyorum.Yanlarında küfür edip,beddualarımı eksik etmiyorum.Doğrusunu söylemek gerekirse bazen ciddi ciddi diyorum.Ayrılalı tam 16 ay oldu ve bende birazcık da olsun eksilme yok.Ondan nefret ediyorum.Bu yaşattıklarını kendide yaşasın istiyorum.Ölüp bitsin , sürünsün istiyorum.Yalancının önde gideni bunu da biliyorum.Meltem'i sevdiğini her zaman sakladı bunu da biliyorum.Ona hakkımı helal dahi etmiyorum.Ama onu yine de seviyorum.Ya da sevmiyorum artık bunu da bilmiyorum.

 

3 yorum:

  1. İki buçuk aydır görüşmemek, bir şeyleri değiştirmeliydi.

    Her şeyi daha net görmeni, başkasını sevmek olmasa da hissizleşebilmeliydin.

    Hamamböceği muamelesi, unutma Pelas'ım.

    YanıtlaSil
  2. İki buçuk aydır yine de iyiyim ama Pastel,eskisi gibi değilim. Ve iyi ki son bir ay görüştüm de onun gerçek yüzünü görebildim..

    YanıtlaSil
  3. meltemi sevmiş olabilirim .. ama eskide kalmıştı .. sürekli yalancı olduğumu smylemişsin yazılarında .. sen nasıl anlamak istemişsen herşeyi istediğin gibi anladın .. ve hala da devam ediyosun .. içinden negeliyosa onu yap .. eskiden laf dokundurtmayasan küfür ve beddua eden sen .. tşk ederim varlığın için .. pelas.. sayende ölebilirim işte .. mutlu olmanı çok isterim ölümümle ..

    YanıtlaSil