13 Ekim 2011 Perşembe

Bırak Yağmurlar Bana Kalsın ...


 Yağmur yağıyor yine ! Hep sen geliyorsun o zaman işte aklıma . Ne güzeldi o gün . Sırılsıklam olmuştuk , soğuktan parmaklarımı bile hissetmiyordum ama yanımdasın diye söylememiştim.Geçen gün o parkın önünden geçtim .Sadece önünden geçebildim.Uzaktan bakınca ama oturduğumuz banklar görünüyor zaten. Yağmur'u çok severim , sende seversin zaten. Ama ben artık yağmur yağsın istemiyorum.Aklıma sadece o gün geliyor.Oysa ne kadar güzeldi her şey ..Birden yok olacağını tahmin etmemiştim doğrusu..Sen her şeyi paramparça edip gittin..Yağmurlar,şarkılar,günler, aylar bana kaldı ..

 Aklının ucuna bile gelmiyorum biliyorum . Yağmur yağdığında sevgilinle geziyorsun belki de .Ona da aynı şeyleri söylüyorsundur o yağmurun altında  -'Seni Seviyorum' .. Herkes inanır tabi buna . O kadar inandırıcısın ki bana söylediğin her söze , her yalana havada inandım.Ama nerden bilebilirdim ki . Gayet de iyi birine benziyordun.Sonra bana sorardın,
-'Neden bana bu kadar bağlandın ? ' derdim ki ,
-'Sen herkesten çok farklısın , diğerleri gibi değilsin , içinde vicdan var' .. Yanılmışım gerçekten .. Vicdanın varsa zaten benim yanımda olmalıydın , evet bu kadar şeye rağmen yanımda olmalıydın..
 Neyse gelme sen, boşver , yüreğin taş olmuş senin .. Bütün anıları , acıları ben yaşarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder