4 Aralık 2012 Salı

Avucumda ellerin yerine yağmur

   Tam bugün ben bulunduğum şehirden Can'ın yanına gitmiştim iki yıl önce.Ne kadar da çabuk geçmiş zaman.Ama bunca zamana rağmen bir adım ilerleme bile yok bende.

    4 Aralık 2010 Cumartesi günü Can ile birlikte güzel bir gün geçirmiştik aslında.Benim için her şeyden uzak sadece onun var olduğu bir gündü..Bugüne kadar el ele tutuşmadığım için kimseyle,Can elimi tuttuğunda aralıksız 15 dakika terledim.Ve bu yüzden Can bana peçete almıştı.Şuan çalıştığı avm ye gitmiştik.Beraber film beğenip,koltuklarımızı seçmiştik.
 
 
     Bundandır ki her Cem Yılmaz'ın Hayde Gidelum Haydesini duysam aklıma Can gelir ve ben bu hareketli şarkıda üzülürüm.Av Mevsimini çok beğenerek izlemiştik.Ellerim üşüdüğü için de sinemada hiç bırakmadı Can.En son yemeğimizi yedik ve ben tekrar evime dönmüştüm.
     

   Gerçekten yaşadıklarımızın hepsi bir yalanmış ve sen bu kadar çabuk unutabilmişsin.Oysa ki ben hala seni söylüyorum..





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder