29 Kasım 2012 Perşembe

29 Kasım 2010-29 Kasım 2012

 

 Bugün tam iki yıl oldu.Aslında çıksaydık 2. yılımız olacaktı.






      Ben bu şarkı sözlerini facebook'a yazdığım gündü.Ve benim ağzımı aramıştın.O kadar utanıyordum ki iki kelimeyi bir araya getiremiyordum.
   
      Şimdi söylesene bana çok mu mutlusun ? Gittiğine değdi mi gerçekten.Herkese iyi numarası yapmaktan bıktım.Gerçekleri bil o zaman ben her güne daha bir acı ve nefretle uyanıyorum.Benden aldığın mutluluğu dilerim Allah sana hiç bir zaman nasip etmez.


    Ufacık bile umrunda değilim biliyorum.Senin için canımı ortaya koyduğumda bile sen yine sallamadın.Ama ben hala bir yerlerde seni hep ....


 


   Ve tabi seyrettiğimiz filmler var .Geçen gün rastladım tesadüf birine.Gerçekten ölseydim belki daha az acı çekerdim.Ben bitiyorum.,Beni bitirdin..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder