15 Ekim 2012 Pazartesi

Mühim Değil ..

    Hayatım nasıl ilerliyor bilemiyorum.İyi desem iyi değil kötü desem oda değil.Çok mutlu olduğum anlar oluyor ama içimden bir burukluk ve eksiklik..Çoğu zaman yüzüme,gülmeme bir perde gibi yansıyor bu durum.
 
    Gözlerim hep aynı kişiyi arıyor.Kimi onun yerine koymaya çalıştıysam başaramıyorum.Aslına bakarsak Can'ı da sevmiyorum.Ama yine de aklıma gelip ağlamama sebep oluyor.Bunca zamana,çaresizliğime,yaşadıklarıma ve bir daha yaşayamayacak olmaya üzülüyorum.Ondan nefret de ediyorum aslında.Aklıma geldiği an (Her an) tuhaf oluyorum.Onu özlüyorum,aynı anda onun bitmesini bile istiyorum.Sonra bu düşündüklerime pişman oluyorum tabi ki.




 


Bu şarkıyı ona gönderdiğimde,
-Ben bu şarkıda çok kötü oluyorum Pelas
+Bende çok kötü oluyorum hatta o an kendimi balkondan aşağı atasım geliyor
-Bende bu yüzden kötü oluyorum,senin kötü olduğunu bildiğim için
+(burda ne cevap verdiğimi hatırlayamıyorum)
-Bu şarkı beni anlatıyor.Beni ve seni.
+(Hiç sormak istemedim sende Meltem için mi bunu düşünüyorsun diye , o gece boyunca ağlamıştım sadece)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder